سوشال

امسال جغرافیا مردود شدم خودم تعجب کردم با نمره 9.75

بی انصاف منو مردود کرد امروز صبح رفتم مدرسه تا ببینم میتونم تغییر رشته بدم. اقای ...

گفت: اگه بخواین میتونید اعتراض کنید از شانس خوب من دبیر جغرافیا امروز اومد صحبت کردیم...

تا برگه ی منو بیاره بهم نشون بده که کم گرفتم. قسمت پاسخ نامشو اورد من گفتم من جوابارو جلوی سوالات نوشتم بعدش مشخص شد که نمره ی من اشتباه ثبت شده .......

تا این که نمره ی درست شد به خاطر یه اشتباه که جوابارو تو پاسخ نامه ننوشتم!!

خدا به دادم رسید.

بله ما اینیم

نظرات  (۴)

  • پســـــــــــــر روزگــــــــــار
  • اگه من تو همین وضعیت فرار میگرفتم برگه م گم شده بود :/
    پاسخ:
    اشکال نداره :))
    سلام 
    وای خدای من ، حالا چند شده بودین ؟ 
    پاسخ:
    13.75
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • خوبه دیگه، خداروشکر
    پاسخ:
    :))
  • فتل فتلیان
  • بازم شانس تو من هر وقت اعتراض زدم نمرم کم شد یا 25/ اضاف شد
    پاسخ:
    سلام
    اشکال نداره گذر زمان از یادت میبره D: